Szentségtörés vagy sem, de íme egy 200 lóerős új BMW 2002 tii
A 70-es évekbeli kétajtós sportkupéba minden korábbinál erősebb motort szerelt a Manhart.
A 70-es évekbeli kétajtós sportkupéba minden korábbinál erősebb motort szerelt a Manhart.
A 34 esztendős hatalmas hátsó légterelős ős 911-es Turbóval eddig alig több, mint 90 ezer kilométert tettek csak meg.
Króm lökhárítókkal és magas GLS felszereltséggel kínálják eladásra ezt a közel 5 évtizedes régi Golfot.
A Mercedes-Benz 190 E 2.3-16 különleges körülmények mellett bizonyította rátermettségét.
Ezzel a remek állapotú Quattroportéval eddig alig több mint 70 ezer kilométert tettek csak meg.
A közel 100 esztendős patinás luxusautóval minden korábbinál nagyobb csendben lehet suhanni.
A 46 évvel ezelőtt debütált és még mindig gyártásban lévő orosz terepjáró minden korábbinál erősebb új csúcsverzióban támad.
Az újdonság 167 lóerővel licitál rá a legerősebb gyári E30-as M3-ra.
A szuperritka olasz sportkocsi egészen a 80-as évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét.
Nem, ez a régi BMW nem az erőfitogtatásról vagy a polgárpukkasztásról szól, és éppen emiatt sokaknál azonnal betalálhat.
Új gazdára vár a 10 évvel ezelőtt debütált, Leonardo DiCaprio nevével fémjelzett hollywoodi film szemrevaló Countach szupersportkocsija.
A rangos nemzetközi rendezvénynek immár negyedik alkalommal ad otthont a mogyoródi versenypálya.
Hannoverben sikerült testközelből megismerkednünk a valaha készült legrosszabb légellenállású Porschéval, ami tulajdonképpen egy gyárilag felbőszített T3-as Volkswagen.
Egyes gyártóknál ma már az 1,6 literes motorok is big blocknak tekinthetők, és ennél közel hatszor nagyobb ennek a Chevynek a "szíve".
Ez a gyakorlatilag szalonállapotú Trabi egyenesen a 90-es évek elejére tekeri vissza az idő kerekét.
Mutatjuk, hogy milyenek a mostani Giuliák, Stelviók és Tonalék igen korai ősei.
A zuffenhauseni gyártó megadta a módját a 75. születésnap stílusos hazai megünneplésének.
Nem mellesleg jogosítványuk sem volt, és ittak is az autókázás előtt.